mandag 21. desember 2009

Før avreise


23 januar 2010 sette eg beina mot varmare strøk og siste innspurt på utdannelsen min som førskulelærar. Eg skal vere der i 3 1/2 mnd der eg skal ta flerkulturell pedagogikk og ett rekord kjapt spansk kurs på to veker, for veldig nybegynnere:) Eg syns det nærme seg med storm skritt avreise, og eg vil på forhånd bere legge ut ett bilde om kor landet ligger i verden da neste alle trur eg skal til Afrika:)
Nicaragua ligger i mellom - amerika, og grenser til Costa Rica i sør og Honduras i nord, Atlanterhavet i øst og Stillehavet i vest. Hovedstaden i Nicaragua heite Managua, men byen eg skal til heite Leon. Og som dåke ser på bildet so ligge den heilt med kysten, so eg ser fram te masse sol og bading!!:) og selvfølgelig lesing:)

Eg skal prøve å oppdatere bloggen min so ofte som mulig når eg har komt meg ned, og håpe mange vil komme innom å sjekke ut kordan eg har det og gjerne legge igjen ein kommentar:)

Eg glede meg vertfall enormt mykje!!:)

13 kommentarer:

  1. Hei. Du må jo legge ut bloggadressen din ein plass kvar gong du oppdatere, msn for eks, sånn at me kan følga med :)

    Anette

    SvarSlett
  2. hei. god tur. mamma her.øver meg. he he får ikke til

    SvarSlett
  3. nå får jeg det til.. he he flink jente

    SvarSlett
  4. god tur søs :-) opplevelse for livet

    SvarSlett
  5. hei.øver meg litt igjen. god tur . glad i deg . kos deg masse.

    SvarSlett
  6. Hei Marita,

    Skal bare opprette en konto slik at jeg kan følge med deg og kommentere det du forteller fra reisen.

    Eva

    SvarSlett
  7. Hei. Lykke til med oppdagelses ferden, og håper du oppdager noe bedre en Columbus.

    SvarSlett
  8. hei søta:) gleder meg til å sjekke bloggen din her fremover=)

    SvarSlett
  9. hei marita. blir spennende å følge med deg i nicaragua.

    SvarSlett
  10. husk solkrem. sterk sol der

    SvarSlett
  11. Voldsomt med kommentarer fra mamma ;)

    SvarSlett
  12. På tide med innlegg no, reiseruta, flytid, vær osv ;)

    SvarSlett