fredag 15. januar 2010

8 daga igjen!

No nærme avreise seg drastisk syns eg. Da e bere 8 daga igjen!!:) Eg trur eg e klar og alt e kjøpt inn! På torsdag reise eg og Gøran te Oslo for å kosa oss før eg forsvinne vekk for ei god stund. Eg mistenke Gøran for å bere syns da e herlig at eg ska vekk:)

Me reise som sagt te Oslo torsdag, og dagen ska me nok bere slappe av og gå ut å ete. Fredag ska me mest sannsynlig treffa på Tor Mikal og Rebekka (fetteren min og kona) + at me ska ut å eta og på Dagfinn Lyngbø show på latter. GLEDE MEG!:)
Lørdagen glede eg meg ikkje nåke te:( Då ska Gøran følga meg te gardermoen, nåke som mest sannsynlig blir ett tårevått farvel og masse savn:(:(

Men eg har ei lang reise foran meg. Først ska eg fly te London (Pappa: Da lengre te London enn med fly! haha..) Der ska me bu ei natt på hotell, før me flyr vidare te Miami søndagsmorning. Den flyreisa tar 10! tima. Da e godt Gøran ska lasta ner "home and away" seriana te meg.. Fra Miami te Managua som e hovedstaden i Nicaragua tar da ca 2 tima.. So me e nok ganske sliten når me komme oss ner.

Mandag 25 januar begynne spansk kurset, so da blir veldig spennande sio eg ikkje kan ett ord spansk:) Da ska bli godt å komma i gang på oppholdet og bli kjent med de andre som eg ska tilbringa 3 1/2 mnd med i varmen:) Da e meldt rundt 30 grada når eg komme ner so de første dagana går vell med på å sola seg litt tenke eg:)

Eg legge snart inn nytt innleggg:) Håpe dåke får ett lite innblikk i kordan eg har da når dåke lese bloggen..
Eg komme te å savna gullet mitt, familien min og alle venna!! Men, eg e plutselig tebake:)

6 kommentarer:

  1. Ja no blir da feststemning for Gøran!!!! :) Adios! ;)

    SvarSlett
  2. hehe..eg tvile ikkje på da:)

    SvarSlett
  3. Lykke til Marita, gleder meg til å følge dine dager i spennende omgivelser. klem

    SvarSlett
  4. Takk Bente..Der kom du deg innpå googlekontoen:)Eg ska legga ut innlegg so ofta eg klare og eg ska ta masse spennande bilder:)

    Kjekt du vil følge med:)

    SvarSlett
  5. Gler oss te følja me på bloggen din :-)

    SvarSlett
  6. Glede meg te å oppdatere den:)
    No har eg vore inne på instillinger å ordna litt,og no trur eg alle kan legge innlegg. og uten google konto:) takk for hjelpen..

    SvarSlett