lørdag 30. januar 2010

forts mangrove safari

På veien tebake fra turen gjekk me av på ei strand litt før. Me sku gå 5 km bort til der turen vår begynte. Der venta øl og bål,so da va ein god motivasjon:)
Stranda va jo bere heilt nydeli!!:)





Når me va komt halvveis på stranda so kom dagens høydepunkt!!! Me såg ei diiiger skillpadde. Guiden peika på den langt borte og eg og Lene spurta bort.Eg med min pølsefot(Allergisk reaksjon), og Lene med bikini trusa på knena og store gnagsår so sprang,hinka og hoppa me da fortaste me kunne:) Denne måtte me jo sjå,og jammen nådde me fram:):)








Me måtte gå over sjøen med alle tingene våre:) Alle kamera og klær blei holdt høgt oppe:) Men sjøen va vaaarm:)





Etter at me kom fram te der me starta,so blei me invitert inn av ein lokal ein som læreren kjente. Me fekk servert kalde øl og eg og Kine fekk ein omvisning i huset hans.hehe.. Bildene kommer nok på neste innlegg på grunn av plass.
Men me hadde ein fantastisk tur!! Koste oss skikkelig masse. MEN, bilturen kunne eg i grunn vore foruten. Me satt oss inn 5 jenter og 2 nicaranske gutter og kjørte i nærmere 100 km i tiden, uten sele eller dører. Men det gjekk fint:)

Hasta la vista baby:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar