søndag 31. januar 2010

Helgekos

I helga har eg egentli ikkje gjort so mykje. På lørdag skulle eg egentlig vera med på ein båt piknik,men på grunn av pølsefot og soleksem so blei eg heima. Eg og Lene koste oss aleine på Casa Iguana(her eg bur). Me satt i fleire tima og blogga, va i sentrum og tok bilder av rare folk og va på restaurant på kvelden. Der drakk me litt og koste oss. Me skulle egentli på reggae konsert, men me satt bere på restauranten og prata og hadde da kjekt:)

Eg har masse bilder fra sentrum,men eg hadde glømt å sette inn minnebrikko so eg må ta nye:) De ligge på kamera,so kanskje eg får klart å fiska de fram.

Idag har me egentlig bere slappa av. Klokko e bere to på dagen,men alle e sløve:) Eg prøve å ligge å slappe av i sola,men da e for varmt. Eg går inn og ut heila tio:)Og då blir da tid te bloggings!
Bildene eg legge ut er kunn fra helga. I kveld skal me mest sannsynlig på samme restaurant som me va på igår å ete middag. I måro begynne me på vår siste veke av spansk kurset.

















8 kommentarer:

  1. Du va hoven i beina!! Hehe, ser ut som du kosa deg. Her snør da max!

    Anette

    SvarSlett
  2. Ja eg veit:) Trur da va ein allergisk reaksjon på ett myggstikk.. Får myggstikk heila tio. Men eg kose meg:) No ska eg snart springe til den "amerikanske" skulebussen;)

    SvarSlett
  3. Hei. kjekt du koser deg.Jeg fryser alltid så misunner deg varmen men ikke de hovne bena.Det seg ikke ut som det skal slutte å snø her men det er jo fint og da. klem

    SvarSlett
  4. Hei Marita! Gøy å følge med på bloggen din og se alle de fine bildene. Jeg misunner deg varmen. Vi hadde 22 minusgrader i dag tidlig og har masse snø.
    Ser ut som om du koser deg. Håper føttene dine snart blir normale igjen.
    Hilsen tante Grethe.

    SvarSlett
  5. Hei Marita,

    Det ser ut som du virkelig koser deg. Ikke mye fritidsproblemer her nei. Strand og natur ser jo helt fantastisk ut, for ikke å snakke om temperaturen. Er nok mange her hjemme som kunne tenke seg litt plussgrader nå ja. Du er flink til å ta bilder. Har du blitt kjent med Kine. Hun er niesen til min venninne Eli. Hadde vært kjekt å se et bilde av henne. Kos deg videre - vi følger med...Klem fra Eva

    SvarSlett
  6. Hei. Koseli å sjå at du følge med:) Eg har da bere bra:) Godt og varmt:)
    Kine kjenne eg. Eg gjekk i klasse med ho no i høst. Ho e på bilde øverst på innlegget. Ho sitte te venstre med lyst hår:)

    Eg kunne faktisk tenkt meg ein liten tur ut i snøen eg:) Te tider e da ganske so varmt her,men eg klage ikkje;)

    marita

    SvarSlett
  7. Hei Marita !
    Endelig fikk jeg rett adresse, slik at jeg kunne se hvordan du har det. Du er kjempeflink til å ta masse bilder. Det er ikke fritt for at vi misunner deg varmen og sommeren. Skal bli spennende å høre deg snakke flytende Spansk når du kommer hjem ferdig førskolelærer. Kos deg masse og hold deg unna myggen. Hilsen "tante" Kari

    SvarSlett
  8. Hei "tante" Kari:)
    So koseli at du har komt deg innpå her og:) Eg kose meg masse, og da e virkeli sol og sommar her:) I dag har eg lagt i hengkøya på skulen og lest pensum fra klokko 8 i dag tidli:) Herlig!!:) Dåke må bere nyte vinteren te det fulle.hehe..:) Rekna med at Bobbyen kose seg masse.

    Helsa Svennisen og Bobby:) Stor sommerklem

    SvarSlett