mandag 25. januar 2010

Første dag i Nicaragua, Leon















Eg er ikkje heilt inni dette blogg greiene so bildene blir nok litt plassert hit og dit, men håpe dåke ser sammenhengen i da eg skrive og bildene.
Bildene fra sooool og fin bakgrunn, er på skulen:) Da e kjempe og idyllisk der.. Me hadde vår første skuledag der i dag, med spansk undervisning. Læreren va kjempe hyggelig og kom fra østlandet ein plass:) Me lærte faktisk litt.
- Kan eg få se menyen: El menu, por favor:):) (Trur da va sånn vertfall.) Den store gule amerikanske skulebussen, er bussen som henter og kjører oss te skulen. Bussjåføren sitte utenfor å venter i 3 timer pga det er billigere for han å vente enn å kjøre tilbake te Leon og igjen hente oss. Det er vist ganske dyrt med bensin.








































Her er senga mi:) Som de fleste veit,so har eg tarantell skrekk, so myggnettet mitt er ein kjær ting her. Men sjøl om eg ikkje har sett nåken enda,so e da godt å ha da. Bildet ovenfor er i uthagen ("jungelen") vår. Masse trær og blomster. Koseli,men skulle nok heller ønskt da va ett badebasseng. hehe..

Nåken av de andre bildene viser litt av gatene i byen me bur i. Eg ska prøve å ta fleire,men de komme etterkvert. Eg kose meg her,men da e rart å faktisk vera her da eg har tenkt og snakka om denne turen i ett halvt år:)
For dei som ikkje veit koss skulevekene mine e her nere, so e desse to første vekene spansk kurs og de resterende er flerkulturell pedagogikk. No skal me ut å ete middag. *spent*
Eg komme snart tebake med mange fleire missunnende bilder:)
Adios:)



5 kommentarer:

  1. Hehe bra du har myggnett ja! Ser herlig ut der:) Kos deg

    Anette

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder, kjekt å se hvordan du har fått det, Misunnelseværdig, kos deg masse.

    Bente

    SvarSlett
  3. Hei. Ser ut som dere koser dere.kjekkt å se bildene. Kos deg masse .

    SvarSlett
  4. Ååå! ser ut som du har det greit;) nå er det en uke siden jeg så deg sist allerede, går fort det her;)Jeg har forresten parkert plomma hos dere, takk fgr lånet;) kos deg masse masse=)

    SvarSlett
  5. Kjempe kjekt å sjå bilder, Marita :) Kjenner eit sort stikk av savn..! Var ikkje meininga å skremme deg med dessa trantellane, hehe. Dei er ikkje kvardagskost der nede, så berre slapp av ;)
    Kos deg videre! :)

    SvarSlett