tirsdag 26. januar 2010

Første dag på strando:)

I dag va me på stranda for første gang, og fytti so deilig:) Vatne va skikkelig varmt og godt,men da e sterke undervannsstrømma so eg våge ikkje svømma so langt ut. Da blir mest dupping og leking;) Stranda e kjempe flott, men da e ingen solstola eller parasolla der.
Etter skulen i dag,so gjekk me bort te ein anna del av stranda der de selge litt snacks og vatn og solte oss og åt lunsj. Som på innlegget nedenfor vise at eg besilte kylling:) Lærerene sa at me måtte gå på den sida av stranda og ikkje ligge der me skulen pga vatn og mat. Kjempe fint:)

Da e kjempe varmt her. Me føle da bere blir varmare og varmare. Me har ei vifte på rommet (Ingen aircondititon), og den bråke nåke heilt grusomt. Hørres ut som ein holde ein blyant i vifta heila tio. Den ligge me å hørre på kver kveld. Håpe eg blit vant mwed den etter kvert. På torsdag ska eg og 5 andre + ein lærer på utflukt. Me ska på Mangrovesafari. Gruglede meg:) Eg veit at me vertfall komme te å sjå krokodilla;) Spennande!!

Ellers har eg da bere bra. Savne dåke heima:)
Adios





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar