onsdag 27. januar 2010

Litt sånn dill dall

Eg såg gjennom bloggen og såg at eg ikkje har skreve so mykje "fakta". Eg har egentlig bere skreve masse dill dall:)hehe.. Men i dette innlegget blir det bere tekst, bilder kommer etterkvert.

Hostellet eg bur på heite Casa Iguana, grunnen te navn e at da finnes ein iguana inni jungelen vår ein plass. Me har fremdeles ikkje sett den, men den passe vertfall på oss:) Ein iguana e ei slags øgle som lukte med tunga:)
Me bur 24 stykker på hostellet. Eg bur med Line, ei god venninne eg har kjent gjennom heile studiet, og ei godjente som heite Randi. Ho blei eg kjent med dette semesteret. Me kose oss i lag innimellom myggnettet vårt. Heile gjengen som e her e knall! Rundt 8-9 februar komme nok resten av gjengen som skal ta flerkulturell pedagogikk her til. Da blir kjekt å bli kjent med alle:)

Dusjana våre e heilt ok,men me har vertfall vatn:) Da e kaldt,men da e faktisk bere heilt supert i denne varmen. Da e so høg luftfuktighet her, at eg føle eg svette heila tio. Men eg klage IKKJE:)

Me var ein ettermiddag nede i sentrum å kikka.Der var det mange marked og "syden" sjappe. Bilde fra det kommer når eg får tatt. Eg hadde ikkje med kamera den dagen..

Maten er faktisk god:) På hostellet får me frokost. Første dagen fekk med tørre skive, andre dagen pannekaker og i dag, nasjonalretten deiras, bønner og ris. mmm,da va godt. Me fekk røde bønner,ris,salat og tørka banane:)
Ellers har me vore ute å ete på restaurant kver dag, enten middag eller lunsj. Når flerkulturelle studiet begynne so får me frokost og lunsj..

Skulen e veldig fin. Den ligge ute med stranda. Me blir henta kver morning klokka halv 8 med buss og frakta ut der. Me har to lærere, ei norsk og ei spansk. Kjemp koselig dame:) Eg har lært litt spansk, men håpe på masse meir:)

Ellers har eg da bra:) Kjekt å sjå at folk følge med bloggen min. Da e bere te å kommentere. Eg like da:)

Stor klem
Hasta manana:) (Stum "h" + pluss ein j etter første "n":)

7 kommentarer:

  1. Å, det høyres ut som dokke har det heilt supert, Marita!:-)) Herlig med sol og varme:-) Kos dokke masse vidare! Eg prøve å følge med på bloggen når eg får tid:-)
    Grethe&Mateo :-)

    SvarSlett
  2. Heisann snuppa mi:):)
    Super kjekt å følga med på det du/dåke gjer:)
    Du e flik å oppdatera:) Ser ut som at du har det heilt supert:) Evig misunnelig på varmen dåke har, her er det fremdelen snø og iskaldt... KOS deg MASSE:):)
    Stor klem:):)

    SvarSlett
  3. du e flik til å kommentere anonym. bra du har det bra marita. gøran e lei seg, hn sa det til meg. men men. snakkes hilsen ø.jr

    SvarSlett
  4. Å, d haurest no utrulig fint ut! Trur kje dåke ska lida dar nere.. Du får bli litt brun for oss og då ;-)
    Stor klem frå k-k-kkkalde norge!

    SvarSlett
  5. Me lærte at det skulle skrives: mañana ;)derav uttalen "manjana".

    Anette & Amundo

    SvarSlett
  6. Hei Marita. Kjekt å få se deg og snakke med deg i kveld.. det er veldig kjekt å lese bloggen. er innpå hver dag og ser om det er noe nytt. glad i deg. kos deg masse

    SvarSlett
  7. hei vennen. kjempegøy å lese=) Høres helt nyyyydeli ut. Igår tok vi me gøran på sartor, og christian. Og fikk me oss mira craig konsert og jr fikk ærn av å sitte på i lastebilen;) Har du tråkka på noe siden foten din var sånn? Eller er det en tarantella som har bitt deg? Hehe. Du må ta bilde å legge ut ;) Det går nok bra! KLemmes

    SvarSlett