lørdag 30. januar 2010

Litt lokal befolkning, gater og hus

Eine dagen me va på strand, so møtte me ein innpåsliten liten gutt som ville selge oss smykker som han hadde sjøl. Han hadde mast og sprunge etter oss i fleire daga,men i dag fekk han jammen med solgt tre stykk:) De va igrunn veldig fine. Mens han satt å prøvde å selge so prøvde han ut litt kunster han hadde lært.






Han tok bere ett palmestrå, og begynte å rive det fra kverandre. Resultatet var ein blomst til meg og ei grashoppe til ei som heite Mona. So dåke veit,so ska da ikkje mykje te for å glede meg,so eg blei hoppanes glad for den blomsten eg:) Hadde mest lyst te å gje han ein klem,men eg nøyde meg med ett bilde:)



Her er litt forskjellige hus. Det oransje huset er læreren vår, Ellisabeth, sitt.(nederste bildet)Ho er norsk, og har fått bygget seg sitt eget 2 etasjes hus for ca 250 000 kroner:)







Eg måtte og ta litt bilder fra veiene her nere, og de er overraskende bra:) Lange fine strekk med ny asfalt. Bere sånn i tilfelle dåke lurte;)hihi..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar