lørdag 23. januar 2010

Oslo

Fra torsdag te lørdag har eg og Gøran vore i Oslo og kost oss kjempe masse!! me har budd på hotell midt i sentrum, rett bak slottet.
Torsdagen kom me til hotellet i 12 tida og sjekka inn. Etter det så gjekk me rundt i gatene og tok masse bilder og holdt på fryse beina av oss i denne kulden. Slottet va ein viktig besøksattraksjon, so der måtte me knipsa litt:)















På kvelden møtte me på fetteren min Tor Mikal og kona Rebekka, og me va å åt på ein knall stilig thailandsk restaurant. Da va skikkelig varmt der, servitørenen gjekk i sommerkler, det var palmer, fossefall, fuglelyder osv der.. Me åt god og sterk middag (sant tor??:)) og gode thailandske drinker. Deretter gjekk me på ice bar. Der va da kjempe stilig og kaldt!!





















Fredagen va me på aker brygge på formiddagen.. På kvelden skulle me på Dagfinn Lyngbø show, so me begynte kvelden med å ta oss ein drink i hotell baren ogso gå vidare ned på latter.
Showet va kanon bra. Me lo gjennom heila showet og da verka i magemuskler og kinn etterpå;)
Me avslutta kvelden med god middag på fridays og ein god drink.














Eg fekk forresten sett Jan Thomas (Jan Bertin) sitt studio..kult:) Eg måtte jo bere ta bilde då.















I dag e da lørdag og da e 2 tima te me må sjekke ut av hotellet og reise te gardermoen:( Gøran reise heim i 3 tida og eg må nok sitte nåke timer aleine før de andre som eg ska reise med kommer. Men i 9 tida begynne reise eventyret!! Eg glede meg!

6 kommentarer:

  1. Marita !! Gud så spennende dette blir - en livs opplevlese. Gleder meg til å følge med deg der nede. Ta godt vare på deg selv og nyt reisen. Stor eventyrlysten klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Ååå.. No reise du snart!! Herlighet kor spennande :-)
    Dåke likte Dagfinn lyngbø altso.. Hehe, kunde godt tenkt oss å sitt da igjen!
    Gooo tur Marita!! Nyt dagana :):)

    SvarSlett
  3. Gooood tur snuppo!!! :) Blir ein stor opplevelse!

    Anette & Amund

    SvarSlett
  4. Hei hei. du må kose deg masse. pass godt på deg selv og vær forsiktig.. skal lese bloggen hver dag. glad i deg. masse klemmer fra mamma og pappa

    SvarSlett
  5. Hei Marita! Lykke til på den spanande turen! Gler meg til å følga med deg på bloggen din. Helsing tante Grethe.

    SvarSlett
  6. Buena señora blog! Espero que estés bien y disfrutar de Nicaragua. La comida era fuerte, lo reconozco:)

    SvarSlett