tirsdag 26. januar 2010

Me Ilamo Marita



Me Ilamo Marita, soy de Norwega. Tengo veinti cuatro anos, y soy estudiante. Mi novio se Ilama Gøran. Tengo un perro se Ilama Felix.
Soy dependienta en una tienda de ropa. Tengo una mama y papa y dos hermanas. Mi mama se Ilama Ragni, mi papa se Ilama Knut y mis hermanas se Ilama Anette y Marte. Me gusta patatas y cervezas. Tengo un piso en Norwega con mi novio. Me gusta coca cola can pahia.

E eg ikkje flink å skrive spansk:) Me måtte presentere oss sjøl på spansk i dag. Læreren vår Elisabeth hjalp oss jo selvfølgeli,men eg e litt stolt;) Da er gøy å snakka spansk og,men eg skjønne ikkje so mykje enno. Men me øve kver dag ved at me bestille middag eller lunsj på spansk:) Bildet nedenfor e tatt når eg bestille ein kylling rett på stranda i dag. Til min store glede forstod kelneren alt og eg fekk et fabelaktig måltid;)


2 kommentarer:

  1. Hahaha.. eg hadde rett om "eg heite" frasen altso.. huska litt fra spansken på vgs! Syns du er kjempeflink eg! Kos deg masse! Liv Iren

    SvarSlett
  2. hehe..du e flink Liv:) men eg ser at eg har skreve litt feil. Skreiv Llama, men I og ikkje L i teksten:)Bra du følge med på bloggen:) Eg har da bere bra snuppis:)

    Ps: Mas på Britt. Ho e treig;)

    SvarSlett