tirsdag 2. februar 2010

Middagslaging + litt rundtom i gatene

No nærme da seg slutten av spansk kurset og eg syns da skal bli litt godt. Eg har lært litt,men da e veldig masse på ein gang so eg blir litt metta og forvirra av all spansken. Men me har hatt leksa i dag og måtte skrive postkort heim te Norge på spansk:) So kanskje nåken får ett spansk kort i posten om ein månedstid.hehe..
Eg glede meg veldig te å begynne på studie,som starte på mandag 8 februar.

Eg legge ut litt fleire bilder fra gatene der eg bur. Ellers so går dagana i skule, litt soling, litt lekser og middaslaging. Me e faktisk blitt flinke te å laga middaga sjøl. I går lagde me pasta og pølser og i dag kylling, grønnsaker og ris. Mmm,da va godt! Men me trenge litt øvelse i å tilføye ulike sauser i. Maten kan bli litt i sterkeste laget til tider:)



Mens me dreiv på å lagde middag so begynte da å brenna. Da e gass ovn,so da va litt skummelt. Da brant og litt i bordet som den stod på. (2 panner). Da va ikkje vår feil,den va ødelagt. Har fått i dag:)






Katedralen på markedsplassen i sentrum. Eg såg to nonner ein dag:)


Dette bildet ska vise skule uniformen. Jentene går i kvite strømpe, blått skjørt og kvit skjore. Veldi fin uniform:)



Her har du Michael Jackson.hehe.. Plutseli kom musikken høgt på i gato me gjekk i, og der sto denne merkelige fyren:) Full guff med ein av låtana hans, og mimte på spansk.hehe:) Ein morsom opplevelse:)


2 kommentarer:

  1. Pølse? Hmmm skeptisk, smakte dei sånn som norske?

    A.Ø.H

    SvarSlett
  2. Jo de va gode dei:) Va litt skeptisk eg og,men me steikte de. Men da e nok ikkje akkuratt sa samma som gilde sine nei:)

    marita

    SvarSlett