torsdag 25. februar 2010

Bilder fra praksis

Eg er i praksis med Jannike og Mona. Jannike har eg gått i klasse med i ett halvt år,men Mona møtte eg når eg kom her til. Tolken vår heite Jose ("Hose"):)
Forresten so er da å bli tatt bilde av og få sjå bildene,nåke av da kjekkaste ungana veit. Og da passe jo meg ypperlig:)



Lunsj:)





Ungana kose seg med vatn under bordet. De hadde vore å funne vatn flaska mi og satt der å leka "familie" trur eg. Luringa:) So Jannike va so snill å delte vatnflasko si med meg:)



Barnas uteareal. Forskjell fra Norge?:)





Ungene skulle lære seg å stå på rekke,også skulle de springe om kapp bort å slå på stolen og tilbake:)





Me danse og kose oss:)







Ein av ungene tok på meg brillene og gav meg ein gitar:) I`m a rockstar!! (Huske ikkje koss da uttales på spansk;))









Her er Mona:)

8 kommentarer:

  1. Synes det e litt dårlig å gi ungene chips til lunsj. De e jo fattig og skal ikke være sjokke. Litt kjipt å være sjokk og fattig.

    SvarSlett
  2. Seriøst? Ken som skrive?

    SvarSlett
  3. Hei Marita. Kjekt å følge deg på bloggen din, ser ut som du koser deg, masse fine bilder, nydelige unger du jobber med. Har allerede bestillt noen av de utstillingsdukkene, nett passe til formfulle norske jenter. gratulerer med ny jobb, et tap for oss på H&M. Kos deg videre, klem fra Bente

    SvarSlett
  4. Glemte å hilse fra alle på H&M

    SvarSlett
  5. Da ser ut som du kosa deg marita! Ungane var soooo herlige!!
    Liv Iren

    SvarSlett
  6. så skjønne unger:) Ser ut som du er i ditt ess:)Det er godt du må hjem til ny jobb så du ikke blir der lengre enn planlagt;) Når kommer gøran på besøk?

    SvarSlett
  7. Linn Siri: Eg glede meg te å komma heim å jobba,so eg komme nok heim som planlagt:) hehe.. Gøran komme 24 mars,so eg glede meg masse masse:)

    Bente: haha,bra du tar intiativ til innkjøp av dukkene:) Håpe dåke har da bra. Helsa alle.

    Liv: ja eg kose meg:) De e jo bere so søte og herlige:)

    SvarSlett
  8. Anonym. Hvordan kan unger være sjokke? Det heter da virkelig tjukke. Må sjekke slikt før du kommer med slike DUMME kommentarer.

    SvarSlett