søndag 7. februar 2010

San Cristobal

På lørdag va me på et hotell rett i nærheten og nøyt varme solstråler og lunka badebasseng heile dagen:) Da va skikkeli herli. Me solte oss,svømte, øvde på volley slag i bassenget og åt goo mat. Me betalte 12 norske kroner for å vera der ein heil dag. I tillegg hadde me mange servitøra som heila tida so beredt te å ta i mot bestillingene våre:) Me koste oss altså i Nicaransk luksus:) Beklager å gni inn dette me den herlige varmen her då dåke sitte me masse snø og minus grader,men oppdatering er oppdatering:) Eg savne faktisk snøen litt:) Her e bilder fra vår Nicaranske luksus:




Malene blir verta opp av servitøren.




Eg og Kine hadde vann aerobic:)





haha..eg og Kine måtte dekke håve te. Varmen tar på:) NB: Eg gjekk ikkje lenge sånn:)hehe..



Eg åt ein kjempe god kylling salat. Eg trur da nesten da besta eg har ete her nere:)

SØNDAG: I dag har me møtt mange nye folk. Alle som skal ta spansk og pedagogikk er komt. Me har fått 3 nye beboere på hostellet vårt i løpet av helga,koseli:) Me hadde et informasjonsmøte med alle tidligare i dag. Pedagogikk læreren vår virker kjempe hyggeli so eg glede meg te å begynne skikkeli i måro!

5 kommentarer:

  1. Hei Marita. ser ut som du har det helt topp.. det er kjekt å følge med på bloggen. kos deg masse. klem

    SvarSlett
  2. Ja eg kose meg eg:) På onsdag e da meldt 37 grader, so no stige da bere opp og opp:)

    marita

    SvarSlett
  3. kjekt å se bilder=) Kos deg videre ;)

    SvarSlett
  4. Følger fortsatt med på reisen din, kos deg masse:-)

    SvarSlett