søndag 14. februar 2010

Litt fra veka som har gått

No e da lenge sida eg har oppdatert bloggen min. På mandag hadde eg min første skuledag på flerkulturell studie(sjå forrige innlegg), tirsdag,onsdag og torsdag gjekk i skule og litt soling. Men helga har bere vore kjempe kjekk. Eg har kost meg kjempe masse:)Fredagen begynte med ett langt info møte der me hørte om forskjellige vulkan utflukter, den norske ambasade snakka om deiras ansvar og faktisk litt om Austevoll og vestlandets innsats innen fiskeri. *Skyrt til oss austevollinga* Me fekk og ein del fakta om Nicaragua, både positivt og negativt. Blandt annet at da blei kidnappa 200 barn fra barnehager i fjor, og grunnen til det var hovedsaklig organ donasjon:(

Etter skuletid va da duka for ein heidundranes velkomsfest her på Casa Iguana:) Alle gleda seg og såg frem til denne kvelden. Alle studenter og lærere kom i finstasen og me koste oss kjempe masse ut i di seine nattetimer:)

Lørdagen slappa me bere av!! Me reiste ut på San Cristobal hotellet for å bade litt ut på dagen,men da begynte faktisk å regne! Da sku jo ikkje regne på denne tida har me fått beskjed om,so da kom ganske uventa;)

I dag,søndag, har me vore på ein fantastisk vulkan tur. Eg skrive meir om den i neste blogg innlegg.

Her kommer litt bilder som viser veka mi:)



*Salud*











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar