torsdag 25. februar 2010

Hennes & Mauritz

Eg har oppdaga nåken nye klesdukker her, og som eg trur kan vera med på å bidra til ett friskt pust i butikken:)hehe..
Her e da dukker med skikkelig latino ræv og virkelige silikon nussa:) De e ganske stilige må eg sei:) Når eg tok bilde av de, so stod da selvfølgelig nåke gutta ikkje langt vekke og dei syns jo da va ganske morsomt at eg tok bilde av de:) So de lo og ropte ett eller anna som eg ikkje forsto. Sikkert lika grett:) hehe..

So detta må dåke tenka litt på:)

Casandra D J: Eg har ikkje sett ein einaste edderkopp her,MEN eg hørte nett om ei som hadde sett ein svææær ein i dag!!:( Eg krysse fingrana for at eg aldri får sett de. Eg har lagt i myggnett kver natt denne mnd,men i går slappa eg endelig av og sov uten nettet. Typisk! So no e da myggnett igjen:)

Bente: Hvis du e den einaste fra HM so følge med bloggen,so må du videreføre denne infoen:)haha..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar