søndag 14. februar 2010

Cerro Negro

I dag,søndag, har eg vore på ein fantastisk tur til cerro negro. Navnet betyr svart fjell. Denne vulkanen er mellom-amerikas svarteste,minste og yngste vulkan. Detta va ein utrulig kjekk og minnerik tur.

Me sto opp klokko 6 i dag tidlig og for avgårde med bussen i 7 tida. me kjørte i ein time på ein humpete og støvete vei før me ankom bunnen av vulkanen. Alle va klare med joggesko og vatn, og va klare for å bestige denne lille toppen:)
Eg for no heseblesande oppøve bakkana før eg nådde toppen, deilig:) Alle knipsa på landskap,krater og kverandre. Da kom røyk ut av krateret, og da va ganske stilig. Denne vulkanen er aktiv og hadde sist utbrudd i 1999.

Når me skulle ner so sku me ikkje gå vanlig nerøve,me sku springe i svart lava sand:)Me va litt skeptisk til å begynne med,men fytti katta da va kjekt asso! Ein utrulig opplevelse å springe ner der. Eg og Line sprang litt opp igjen i bakken ette at me hadde komt ner,so eg har oss på film. Eg ska prøve å legge den ut på facebook sånn at dåke kan sjekke da ut live:)
Etterpå stoppa me på ett naturreservat hus der me fekk sjå mange små iguana og slanga!! Ekkel. Da va mange som prøvde å holda de, men eg holdt meg langt vekke!!

Denne turen er å anbefale alle som ska til desse kanta. Eg koste meg vertfall masse:)





















Her ser dåke vulkanen







Her e me nesten oppe:)Litt bilde knipsing på til.





PÅ TOPPEN

Heilt til slutt so kan eg oppdatere helsetilstanden min:
Pølefot er vekke,soleksem er vekke,men no har eg fått brennkoppa!!:)

GRATULERA MED MORSDAGEN MAMMA
HAPPY VALENTINE GØRAN
GOD FASTELAVENS FOLKENS

4 kommentarer:

  1. Detta såg artig ut! :) Ser ut som du kosa deg masse Marita!
    Kos og klem Liv Iren

    SvarSlett
  2. Hei. Kan du komme inn på msn så kan vi snakkes litt. send en mld så jeg vet kortid du kan komme innpå.mamma

    SvarSlett
  3. Du e so flink,Liv:) Detta va faktisk knall gøy..:) Eg kose meg masse her. Får mange nye opplevelsa heila tia. I dag ska eg på salsakurs;) Kan jo bli spennande,med tanke på meg og dansing generelt:)hehe..

    SvarSlett
  4. Du e altfor dårlig å oppdatera bloggen din Marita Østervold Slengesol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

    SvarSlett