mandag 8. februar 2010

Første skuledag på flerkulturell pedagogikk

I dag begynte eg på studiet mitt,flerkulturell pedagogikk. Ein ting som er litt kjedeli er at me har blitt lokka te Nicaragua med lokkemiddel om at skulen skulle ligge på stranda osv,men nei da. Me ska vera på skule i byen ogso må me ta buss ut på studiesenteret te lunsj kver dag klokka elleve. Timeplanen vår ser ganske ok ut. For dåke som e interresert so ser den sånn ut:
Mandag - 8 til 11, so ut på stranda for lunsj
Tirsdag- Studiedag men ut på stranda for lunsj
Onsdag - 8 til 11, so ut på stranda for lunsj
Torsdag- 15 til 17
Fredag - De fleste fredagene er studiedag.
Sjøl om dagana ikkje e so lange,so har me masse pensum me skal igjennom på desse månedene. I dag har eg og Jannike lagt i hengekøya å lest ett par kapitell. God begynnelse:)

Ellers so va da to nye ansikt i klassen i dag, me andre som ska ta pedagogikk bur på samme hostell og har vore her to veker allerede. Tida flyr!!
På søndag ska eg kanskje vere med på ein arrangert tur opp på ein vulkan. Den tar ca 45 min opp og 5 min ner:) Det er den einaste vulkanen ein kan ake ner på.Eg trur ikkje me sku ha med "akebrett" sia den kan komme opp i 80 km/timen og kan resultere i vonde sår. Hvis eg ska på tur,so oppdatere eg selvfølgeli:)

Her komme litt bilder fra første skuledag. Litt fra veien te skulen og litt fra skulens område + Kjetil som deige seg litt i solo:)



Her posere Jannike og Kjetil foran "blomster hagen" på skulen.











3 kommentarer:

  1. No kjem eg snikande igjen, hehe.. veldig kjekt å mimre litt veit du;)
    Eg anbefalar virkelig å bli med på vulkanutflukten, det er ein opplevelse å springe ned igjen den bratte steinsida:) Pluss at det er litt stas å kunne sei at du har bestege ein vulkan ;)
    Kjekt å sjå alle bilda *savn*
    Kos deg vidare i paradis:)

    SvarSlett
  2. Hei. Kunne godt tenkt meg lunsj på stranden hver dag. er vinter her enda .høres gøy ut med en vulkanutflukt. vi kan snakkes på lørdag. best å avtale tid for du er ikke innpå da jeg er det og motsatt. Men kos deg videre. Klem

    SvarSlett