torsdag 25. februar 2010

Mi første veke i praksis:)

Denne veka begynte eg i praksis i ein offentlig barnehage med navn Mariano Dubon. Eg er med 3 åringer. Eg må understreke at da ikkje er det samme som ein barnehage i Norge. Da er veldig likt på første klasse i heima. Ungana sitte på stola i ein sirkel heile dagen. Det er ein lærer på 30 barn,men skole kan ikke nekte å ta inn barn hvis det kommer fleire,så me har 35! Men Dagen begynne med at de synger mange sanger og sangleker, deretter lunsj. Usunn lunsj! For mange av ungene består den av saft,sjokolade kjeks,chips og kanskje ein frukt. Etter lunsj er det friminutt og til slutt sitter de inne og får ein leke å leke med. Friminuttene er kjempe kjekke. Eg kose meg og leker med de. Eg har sprunge masse fram og tilbake i skulegården med ungene, dansa litt med de, lekt bro bro brille og lekt inne med dyr og blomster:)Hvis eg danser med ein unge so skal alle! So eg har funne ut at eg ikkje trenger å gå på nåke treningssenter her,for å leke i denne varmen kan ta knekken på kem som helst:) Viktig å drikke masse vatn!!

Ungene er super herlige! Men da er ein skikkelig utfordring at eg ikkje kan kommunisere med de på spansk. Ungana komme te oss og fortelle ting og de grine,men me kan ikkje hjelpe de sånn som me vil. Men me har ein tolk,so han e flink å oversette for oss. Men eg får virkelig kjenne på kossen det er å være minoritet i ett land, og eg har fått større forståelse for da!
Men eg kose meg kjempe masse med de små. De er so herlige og tillitsfulle. Og da skal ingen ting til fra vår side før barna er heilt i 100. De er nok ikkje vant til å få so mykje oppmerksomhet. Me er bere i praksisbarnehagen (skulen) i 3 timer kver dag,men det er nok. Det er masse inntrykk,mas og språkvanska på ein gang,men eg har da kjekt:) Eg skal være i praksis i 4 veker til sammen.

Barnehagen åpner 7:30 til 11:30. Hvis foreldre kommer med barna etter 7:45 får de ikkje komme inn og må bere gå heim igjen. Strengt!! Grunnen til det er at fedre ofte kom å leverte barna seint og det vil de ikkje ha nåke av, so derav denne regelen.

Eg har mange bilder eg vil legge inn,so de kommer i eget innlegg. Kos dåke:)

PS: I dag er det torsdag og me skal snart ut å ete middag med to lærere, da eine læreren vår er ferdig å undervise oss i dag. I måro,fredag,arrangere skulen beach party heile dagen. Glede meg:) På lørdag skal eg på ett hotell og kose meg med basseng og pensum litteratur. Dagana fyke fra meg,so eg må lese ved alle mulige anledninger.

Håpe dåke heima har da bra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar