søndag 21. februar 2010

Kjeft + fattig landskap

Eg må vell først beklage at eg ikkje har fått oppdatert so mykje den siste tida,men da har bere vore so masse som har skjedd. Og eg fekk litt kjeft av Anette (søstra mi) før helga pga dette.hehe.. So eg ska prøve å skjerpe meg!:)

Dette var 2 veka av studiet mitt, og eg koser meg enda. på torsdag begynte eg på salsa og:) Da va ein morsom opplevelse. Da e ein ung gutt med maaaaasse rytme i kroppen so lære oss. Alle de andre i klassen min danse og vrikke på hofte og ræv,men stakkars meg danse stiv som ein stokk. Håpe da løsne litt etterkvert, og eg lære meg å shake hoftene.hehe.. Neste time er i måro:)

No når beklagelsen er over,so vil eg vise litt bilder av fattig strøket i Leon. Eg har tatt litt bilder der det viser landets fattigdom. Nicaragua er det fattigste landet i mellom amerika. 47.9% lever i fattigdom. Det vil sei at de lever på minder enn 1 dollar om dagen. 17.3% lever i ekstrem fattigdom. Det vil sei at de lever på mindre en 1/2 dollar om dagen. Det er og ein del mennesker som ikkje har gulv i huset sitt,de har sand gulv. Da e heilt grusomt!!

















2 kommentarer: