søndag 21. februar 2010

San Juan del sur

I helga har me vore på reis til San Juan del sur, og me har kost oss masse. Eg,Lene,Jannike, Kine, Line og Gro Anita booka oss inn på Nicaraguas flottaste hotell, Pelican Eyes. Me har virkeli kost oss i luksus med varmt vatn,airkondition,flott utsikt,3 badebasseng og masse varme:)Og da besta er at me betalte bere 600 kroner for ei heil helg.

Fredagen kom me fram i 2 tia. Me som budde på hotell la oss på basseng kanten og drakk margaritas:) På kvelden gjekk me ut på ein uteplass og koste oss til ut i de seine nattetimer:) Lørdagen koste me oss å låg nåken tima på bassenkanten,før da va klart for middag igjen. Eg blei dessverre litt brent på dagen,so eg va ikkje i form te å gå ut,so eg la meg ganske tidlig. I dag va eg med å såg på når Gro Anita voksa leggana:) Og etterpå so va eg og Jannike å shoppa ein kjole og armbånd. Me kom tebake te Casa Iguana i 9 tida,so no nærme eg meg køyen.

Her komme litt forskjellige bilder fra helga mi:)
Anette: Håpe du er fornøyd med mine nye innlegg:) Husk å send bilde av beibi på mail snart!!!





















2 kommentarer:

  1. Detta såg jo heilt fantastisk ut! eg vil te varmare strøk! Her snøa da.. igjen.. Gratulera med ny jobb! Du er flink! :) Og hoftena dine vil nok sleppa tak snart.. ;)
    Liv Iren
    (no har eg vore flink å kommentert!)

    SvarSlett
  2. hehe..du e so søt:) du e blitt skikkeli flink å kommentere.
    ja da e kjempe herlig å vera i varmen,eg misunne dåke ikkje all snøen asso. eg e innepå ba og bt av og til, når eg ser bildene av snø so blir da heilt surrealistisk for meg:) kan ikkje huske å fryse:) hehe.. me blir fort godt vant.

    klem marita

    SvarSlett