fredag 30. april 2010

Avskjedsfest

På onsdag denne veka var alle studenten ferdig med muntlig eksamen, og det var duka for avskjedsfest på Casa Iguana. Ein fest alle gleda/grua seg til. Da e heilt utrulig kor fort desse månedene har gått. Tia har virkelig flydd avgårde! Men eg har fått ein opplevelse for livet og eg e kjempe glad for at eg har fått muligheten til å reise ner her. Det kan virkelig anbefales!! Og avskjedsfesten var bere ein perfekt avsluttning på ett fantastisk kjekt opphold i Nicaragua!

Da alle var ferdi å sminke og pynte seg, var det duka for knall god middag. Heimalaga goooode kjøttbolla og masse masse anna god mat. Folk fra alle kanter strømmte på utover kvelden, raggea bandet spelte gøy musikk, disko lys svaia i taket og me hadde til og med besøk av den norske ambassadøren.

Kvelden var ikkje bere til ære for oss denne gangen. I tillegg til at me skal reise heim, so skal casa iguana stengas etter 1 mai pga høg husleie og diverse, og Sonia og Roger(står i baren på studie senteret på stranda + bror til Sonia) har fått beskjed om at det ikkje er meir jobb til de. Ingen forstår koffor de ikkje kan få følge med videre,men sånn er det bare. Sonia og Roger er kjempe lei seg for det og me studenta e og lei oss for at de må gå. Eg kjenne best Sonia og ho e bere so snill og god! Eg meine de gjer ein stor feil med å la ho gå og ansette ei ny. Sonia har bidratt til at alles opphold på casa iguana har blitt heilt supert! Ho komme eg virkelig te å savna. Forresten,ho snakke engelsk sånn at eg og kan snakka med ho:)
Vertfall, kvelden var veldig vellykka og eg sitte bere igjen med gode minner her fra. Eg kan virkelig tenka meg å komma tebake te Nicaragua og mellom amerika.

Litt bilder fra kvelden: BILDER KOMMER. No e da avreise til flyplass om 30 min!! Weeee!!! Eg e snart heima:) Sku bere ønska eg hadde meira farge:( Nesten ingen har fått nåke særlig farge. Men uansett,eg har kooooooost meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar