mandag 26. april 2010

"Pizza møte" hos lærerene

På fredag var alle pedagogikk og spansk studentene invitert på "pizza møte" i huset til Rigo. Det blei kalt møte og ikkje fest,sia de sku stenge dørene klokka 12 og me snart hadde eksamen:) Men da blei vell litt meir fest enn møte kan man sei. Men da va kjempe koselig. De hadde kjøpt inn masse masse pizza og de hadde fått ett band i ståvo. Hvis dåke ser på tidligere innlegg om konsert på La Olla Quemada so ser dåke samme band, far og sønn. Faren e heilt rå. Eg digge han. hehe..

Men her e vertfall litt bilder fra kvelden. Forresten, eg fekk sett min første kakerlakk. De e jo søte jo:)



Lene & Vidar



Sonia må gje meg litt luft. Da va sooo varmt der inne!



Bandet



Faren



PIZZA:)



Me tok sikkert 7 -8 bilder, og eg hadde augene igjen på alle. So då måtte eg bere legge ut ett me mine auge igjen:)



To søte jenter



Meg, Jannike og Roger (Broren til Sonia som styrer på Casa Iguana. Han jobber i baren ute på stranda.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar