fredag 30. april 2010

Etter eksamen og UTDRIKKNINGSLAG

Då var endelig den muntlige eksamenen ferdig for denne gang! Eg e kjempe fornøyd med egen innsats og karakter, so når eg kom heim unna meg litt luksus. Eg fekk time hos nabofisøren te manikyr og pedikyr. For bere 50 kroner!! Da va skikkelig herlig!!

Resultatet blei bob bob på nært hold,men funka for meg:) Sonia likte ikkje at frisører i Nica ikkje klarer å ordne neglene ordentlig,so ho fiksa de på nytt for meg dagen etterpå:)







Kvelden skulle egenlig feires rolig med middag, is og airhockey sio me sku ha avskjedsfest dagen etterpå,men planen blei plutselig forandra til utdrikkningslag for Carina(student) og Justin.
Kvelden starta med middag med nesten alle studentene på barbaro, og det bar videre til camaleon med utdrikkningslag og div aktiviteter som ikkje treng djupare forklaring innpå her. Da va ein kjempe koselig kveld i godt selskap. Og eg trur den kommande brura koste seg masse:)



Champagne må til



Alle følge med når Carina slår i hjel ein pinata



:)



Kommende brudepar



Meg og Katia



Viktig med hamburger på nattestid. Rigo,feltsjefen,og Jenny



Elisabeth og Kjetil



Regntida er i gang. Nett som typisk bergensvær



Meg og Lene Cherize



Koseli



MARIANN: Detta bilde e te deg.haha.. Eg prøve å sjå so sofistikert ut som eg kan:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar