torsdag 1. april 2010

Mangrove safari

Onsdag ettermiddag var me 15 stykker som reiste på mangrove safari. Me var 6 studenter og vårt besøk fra Norge. Eg har vært på denne turen før,men eg gleda meg lika mykje denne gangen og. Da e skikkelig herli å få kjøra båt og få litt vind i tryne:)

Rundt klokka 14 kjørte me avgårde i to båta, med 7 og 8 stk i kver båt. Eg håpte me skulle få sjå krokodilla (da såg eg ikkje første gangen),so eg satte meg framme i bauen og følgte godt med. Han som styrte båten var vanvittig flink til å oppdage alsalgs dyr som befant seg inni "skogen". Første stopp var faktsik ein krokodille!!! Men eg fekk ikkje sett an:( Den låg vist inni mellom greinene og delveis i vatne. Da va litt kjipt. Men Gøran fekk sett an:)

Ellers so såg me fugla,edderkopp (eg snudde meg vekk, og eg trur båt-mannen skjønte at eg var redd for å sei det sånn;)), iguana og krabbe. På vei tilbake so såg me jammen meg ein krokodille til, men eg såg heller ikkje den:( De er vist litt vanskelig å oppdage for meg skjønner eg, for Gøran såg denne og:) Eg såg forresten litt av halen før den gjekk i vatnet,men eg veit ikkje heilt om da telle som om eg har sett ein:) Men Gøran var vertfall meget fornøyd med da han hadde sett,og kjekt va da:)

Her er litt bilder fra turen









Pelikan



Andre båten





Her trur eg de oppdaga ein pitte liten fugl innimellom alle greinene.

¨






Me ligge på bauen og har full oversikt:)

2 kommentarer:

  1. full oversikt var vell å overdrive litt. Vi så vell bare de dyrene som den lokale helten pekte på :)

    SvarSlett
  2. hehe..jo, da va vell i grunn da:) Men me satt vertfall fremst i bauen og såg utøve:)

    SvarSlett