fredag 9. april 2010

KARNEVAL

I går,torsdag,var da duka for karneval her på Casa Iguana. Eg,Gøran og Lene var i Managua (hovedstaden) tiligare på dagen,so me fant oss ett kult kostyme der;)
Festen begynte klokka 19 og varte ut i de små nattetimer. Eg var som vanlig ikkje heilt i form,so me tok relativt tidlig kveld + at Gøran skulle reise i dag.

Eg var utkledd som ei hawaiiana dama og Gøran som cowboy. Han hadde vertfall hodeplagget:)



Oss



Line som magedansar



Kine og Randi som basketspelara



Susanne som saug og Jannike som pusekatt



Kine har lånt klena te badevakten vår:)



*shake shake* Har me kokosnøtter so har me kokosnøtter:)



Oss igjen



Meg og Lene



Hahaha.. Eg kan ikkje sei ant:) Kjetil!



Eg e klar for å slå ner pinataen



Pinata laga som rom flaska. - Nasjonal drinken i Nica



Lene kom på ein velfortjent 2.plass i limbo



Marta,vinnaren av best kostyme. Heimalaga havaianas.



Trygve..hehe

2 kommentarer:

  1. Kule kostyme, men er kje Gøran ein indianar?
    Liv Iren

    SvarSlett
  2. hehehe..jo,han va ein indianer:) Gu eg har skreve feil:) Bra du e observant, Liv! hehe:)

    SvarSlett