fredag 2. april 2010

Leke tid:)

Gøran like å leka og visa litt kunster i badebassenget,så då måtte eg fram me kamera og knipse litt:)
Han har og fått litt soleksem,men den holde på å forsvinne. Der er ikkje bere bere å komma til solfylte Nica med kritt kvite norske kroppa;) hehe..

Her er litt bilder fra fotoseansen på San Cristobal:)











Eg må og få med at eg prøve å vere flink student i denne varmen.
Etter påske so blir det 3 intensive veker med bare eksamens lesing, so eg må nyte alle solstråler mens eg kan!! Eg skal ha muntlig eksamen 27 eller 28 april + innlevering av ei fordjupningsoppgave 20 mai. Og då er eg forhåpentligvis FERDIG utdanna førskulelærar!! Weee



5 kommentarer:

  1. Ååå, badebasseng og sol.. =)=) du er blitt knall brun!! I morgen kommer egentlig jr hjem fra usa, men han ringte akkurat å sa at de mistet flyet fra florida :( Lykke til me eksamenslesing!!

    SvarSlett
  2. Hei Marita
    God påske, ser at du fortsatt koser deg ,nyt de siste ukene i Nicaragua, lykke til med eksamen.
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. Hei Marita,
    Det er kjempekjekt å lese bloggen din. Må jo si at det ser ut som om Gøran har fått en uforglemmelig tur - han ser like fornøyd ut på alle bildene. Det ser ut som dere har det veldig trivelig begge to og det er vel fortjent. Lykke til med eksamenslesing og oppgaver. Nå er du jammen nært målet ditt. Kjempeflott Marita, jeg synes du er utrolig flink. Det blir kjekt å få deg hjem igjen snart. Ha det bra så lenge! Klem fra Eva

    SvarSlett
  4. Hei!!

    Veit du ka so må te for å få Marita te å le av ein vits på nyttårsaften ??

    Fortelle den på julaften:) hehehehehe

    Helsing Amundo

    SvarSlett
  5. Linn Siri: Me har virkelig nytt dagana te fulle:) I måro begynne eksamenslesninga for fult. Glede meg te å bli ferdi me eksamena!! Glede meg og masse te å komma heim:)

    Bente: Takk:) Eg ska nok komma meg gjennom desse to eksamena og:) Håpe du har hatt ein kjempe fin påske.

    Amund: Hahaha:) Morsom du..

    Eva: Kjempe kjekt at dåke lese bloggen:) Me har storkost oss masse masse!! Trist å senda han heim i dag,men eg komme snart ette eg og:) Tia fyke avgårde her. Håpe dåke har kost dåke masse i Thailand:)

    SvarSlett