torsdag 1. april 2010

Overnatting på stranda

På tirdag reiste eg,Gøran,Kjetil,Ane(studenter) og mora og venninna ut på stranda,der me budde i "sommar huset" til feltsjefen vår Rigo. Planen var at me skulle komme oss litt vekk, og tilbringe onsdagen på stranda. Eg har ikkje vært så mykje på stranda under oppholdet pga me har det meste av undervisning i byen. Og har me undervisning på sranda så er det ette lunsj og bussen går heim direkte etterpå. Men me kan selvfølgeli ta ein seinare buss eller taxi,men me e som regel trøtt etter daga med forelesning. So da va DEILIG med ett avbrekk ut der.

Når me kom fra tirsdags ettermiddag so såg me solnedgangen. Solnedgangene er nyyydelig her:) Og det seier eg som ikkje er så opptatt av det:) Etterpå gjekk me bort på ett hotell og åt go middag. Når me kom tebake so satt me på ett platå å drakk nåken øl og koste oss. Me satt å snakka og bere såg utøve sjøen. Skikkeli avslappande.



Meg og Ane



Kjetil



Fiin?

Eg,Kjetil,Gøran og Ane bestemte oss for å sove ute denne natta. Gøran og Kjetil i hengekøy, mens eg og Ane låg på madrass. Eg sov ikkje godt! Eg våkna mange ganga i løpet av natta. Bølgene bråkte sånn:) hehe.. So når sola endelig kom fram so var eg lys våken. Eg låg å solte meg på stranda når klokko var 7:)



Huset



Platået me sov på:) Fin utsikt??

Onsdag formiddag gjekk til soling og bading. Da va skikkelig herlig!! Og ettermiddagen gjekk til mangrove safari. Sjå ett anna innlegg:)

Staben i kulturstudier anbefale oss ikkje til å kjøre so masse på veiene no i påsken (semana santa).
Grunnen til det er at det er så mange som fyllekjører her!! Og spesielt denne veka.
I fjor påske døde mellom 30 og 40 personer i trafikken og ca 20 personer døde i drukningsulykker på stranda. Det er alltid masse liv på stranda i påsken og derav alle ulykkene.
Folk her drikker og kjører i grunn heila tio,men no er det vist veldig masse,so me må passe på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar