fredag 30. april 2010

Før eksamen

Vekene etter påske har hovedsaklig gått til eksamenslesing. Da blei lest tidlig og seint kver dag for min del. De fleste som bur på Iguana flykte te ulike kafea og restauranta på grunn av de ikkje ville ese her når folk gjekk inn og ut og åt og maste i hytt og pine. Eg var ein av de få som satt igjen her på casaen og leste, og da va kjempe bra å sitte her for alle andre hadde jo fordufta:)

Da blei langa daga med eksamenslesning, skrive notater og lage tankekart, so eine dagen unna eg meg litt ekstra luksus. Sonia ringte te ei massasje dama og ho kom opp her og eg fekk skikkelig god massasje på rommet. Greit å ikkje måtte gå så langt.hehe.. Eg tenkte eg skulle gjere da fleire ganger med tia gjekk so fort at eg fekk ikkje gjort det.

To daga før eksamen flykta eg avgårde te hotel San Cristobal for å få litt ro, og pga eg ikkje ville være på Iguana når alle kom heim og var ferdi og hadde fått resultatene. Eg var selvfølgelig nest sist av alle sammen.Eg brukte dagana te å forbedrede meg og til å sove i ett rom med air condition. DEILIG!

Her er litt bilder fra før-eksamens perioden:)















Eksamens resultat kommer i neste innlegg:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar