torsdag 1. april 2010

Konsert på La Olla Quemada

Me har vore på rocke konsert med ett band av far og sønn. Men eg kan ikkje akkuratt kalle det for rocke konsert, då de spelte bl.a "purple rain" og fleire swing inspirerte sanga.hehe.. Men ein kjempe kjekk og morsom konsert va da vertfall. Da var kjekt at de spelte både engelske og nica sanger. Faren sjøl var utrulig morsom!! Han spelte gitar og når han sku "rocke" so stod han å vugga fram og tebake. Eg holdt på å le meg i hjel når eg først såg han.hehe.. Men han va jo søt då. Eg trur han likte oss nordmenn sio han vinka og blinka te oss når han fekk øyenkontakt:)

Da va faren som sang mest,men han kunne ikkje teksten so godt tross i at de har samme konsert ein eller to ganger i veka:)

Inngangsbillett : 10 norske kroner

Litt bilder kommer her



Sønnen til høgre og ein gitarist med litt for lange koteletta til venstre. De hadde med ein trommis og,men eg fekk ikkje plass til han på bilde:)



hihi



Katja og Ove (Pappaen til Ane)



Trine Lise og Ane



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar