søndag 7. mars 2010

Amalgama y ron y coca cola:)

På fredag var me på konsert på "via via", med bandet "amalgama" som spele der kver fredag. De er flinke:) Eg,Jannike,Randi og Kine gjekk litt tidligare ner der for å ete middag. Ting tar veeeeldig lang tid på denne restauranten,so da e best å vere ute i god tid. Du må IKKJE være alt for sulten når du skal ete der. Du kan risikere å vente i opptil 2 timer. (eller meir)
Eg ska prøve å få kjøpt cd`n te desse guttana,sånn at dåke kan få haura på den når eg kjem heim:) Kanskje nåken av sangene faller i smak:)

Etter konserten so gjekk me videre på ein uteplass som heite kamaleon, og der va me heile kvelden. Me hadde ein kjempe koseli kveld:)
Her komme litt bilder fra kvelden:



Line,Sigrid og eine tolken vår.



Colleen fra "home and away".hehe..:) Ho ligna vertfall grådig!! Jannike fekk ho til å posere med pommesfrites, for då va da virkelig likhetstrekk med Colleen:)



Meg og Jannike posere med romflaska. Rom er Nicaraguas nasjonaldrink,so me måtte jo ha ett bilde med den:)



Bandet



Her vente me på middagen. Meg,Jannike,Kine og Randi.





Ei fattig dame som levde av å selge ekkle kjeks! Men eg syns så synd på ho,so eg kjøpte to pakka;) Ho blei veldig glad, men ganske kjapt ettepå so ville ho selge meir.hehe.. Men søt va no:)

Ellers har eg da bere bra! Eg kose meg og gleeede meg kjempe masse te Gøran komme,om 17 daga!!!:) Lesemotivasjonen komme litt etter litt. I dag har eg og Line sotte inne å lest i 4 timer mens sola steikte ute. Etter det gjekk me ut på hotellet og bada og kosa oss.
På vei heim gjekk me innom "den beste taco restauranten i byn". Yeah right!! Den va heilt ok, ingen likhet med vanlig taco og uten smak:) Men me blei mett og god for bere 12 kroner.



GRATULERA SO MYKJE MED DAGEN, KARINA:)

2 kommentarer:

  1. jeg syns hu der ligna mest på morag! ;)

    SvarSlett
  2. hehe..da syns egentlig eg og:) men i klesveien og oppførselen minna ho om Colleen:)

    SvarSlett