søndag 14. mars 2010

Esteli - søndag

I dag gjekk eg,Jannike,Gro Anita og Cecilie på tur i byen,samt gjorde litt shopping mens me venta på at bussen skulle gå tilbake til Leon rundt klokka ett:)
Me var innom ein brukt butikk og eg fekk kjøpt meg ei kjempe fin og brukt skinnveske til 10 norske kroner:) Eg e meget fornøyd med kjøpet. I samme slengen må eg bere sei at eg fant meg ein kjempe fin kjole (ikkje i bruktbutikk) til 36 norske kroner!! Gu da e kjekt å shoppa med sånne prisa:) Størrelsene her er litt varierte, da eg på eine plagget kan bruke small og på neste plagg large. Dermed kan da bli litt vanskeli å kjøpe med klær heim som "eg er komt heim - pakke":)

Ellers gjekk med ned til Esteli sin katedral og fant oss ein restaurant der å åt hamburger og kylling. Da va ein skikkeli koseli avsluttning på ei knall helg i Esteli.



Gro Anita,Jannike og Cecilie



Meg



Katedralen

Når me kom heim so va da tid for litt skyping og planlegging for mårodagens barnehage praksis. Me skal dramatisere "De tre bukken bruse" på norsk for de. De blir spennende å sjå kordan de reagerer på den:) Tolken vår skal være med oss,så han skal oversette litt i begynnelsen slik at de får ett innblikk i ka me skal dramatisere. Det blir rart fremføre det på ett språk de ikkje forstår,men me får være flink med kroppsbruk og konkreter. Eg glede meg!!:)



Full fokus på tegningen



"Konkretene" me har for mårodagens opplegg. Når me er i Nica må me ta i bruk de hjelpmiddel som me har til rådighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar