søndag 21. mars 2010

Sjukdom i hus

Denna helgo blei litt annerledes enn forventa kan man sei.
På onsdag denna veka so begynte ein etter ein å ligga langstrakt i senga med magesjau. Dei som ikkje var sjuke,pleia de andre. Men etter middag/kvelds på onsdagen begynte eg og å føle meg kvalm og uggen,men eg fekk streng beskjed av Jenny (student her) at eg bere måtte stoppa å syta for detta va psykisk! Men nei,eg gjekk te sengs kvalm.
Stakkars Line låg inne på rommet vårt å var sjuk,so eg prøvde å trøsta ho litt før eg sovna. Midt på natta våkna eg av Line var dårlig + mage vondt og da bar rett på do. Sånn fortsatte neste dag. Og eg kunne bevisa te Jenny at eg faktisk ikkje va heilt i form!:)

Fredags morning følte eg meg bedre,bere litt slapp grunna minimalt med mat dagen i forveien. Uten matlyst prøvde eg å trykke i meg to små ritz kjeks. Ikkje bra!
Kvalmen,hosting, brekninga og svette kom. Eg måtte få sprøyta i baken for å roe kvalmen, da de helst vil unngå oppkast,med tanke på at me sku bli dehydrert. Ikkje bra i denne varmen.
Hosten som eg hadde hatt fra søndagen helga før gav seg heller ikkje,og eg blei bere meir og meir sår i halsen,so då fant de fram ei slags pustemaskin for å åpna opp lungene mine litt. Da hjalp på,men eg følte da såg litt vell dramatisk ut:)

Skulen hadde arrangert ein tur til ein plass som heite Matagalpa,men da va dessverre mangen som ikkje fekk den med seg. Og ein del av dei som var der blei sjuke der oppe og.

Lørdagsmorning følte eg meg bedre,so eg gjekk ein liten tur ut på hotellet og ville sole meg litt. Men da gjekk ikkje lang tid før eg ville heim i senga. Og der har eg lagt sia..
Eg prøve å eta litt og hoste og hoste, puste maskinen blir enda brukt.

Me har fått kjempe god oppfølgning både her på casa iguana, og for dei som måtte på sjukehus. De ansatte i kulturstudier har tatt kjempe godt vare på oss. Sonja,som jobber på casaen,lage suppe te oss og gjer alt de kan for oss:)
Rigo har sprunge far hostell til hostell heila helga og vært legen vår,men igår blei han og sjuk!

I skrivende stund har eg nett fått veta at eg har fått bronkitt! jaja,da går nok snart øve!
Ellers er alt bere bra i Nica:) Håpe du og har da bra:)

*3 daga te Gøran kjem*

1 kommentar:

  1. Uff da! Håpa du blir snart frisk igjen! :) Liv Iren

    SvarSlett