fredag 26. mars 2010

Sjukdom og besøk:)

På onsdagskveld kom gulle mitt!!!:) Eg var å henta han på flyplassen i Managua på kveldingen. Kjempe kos med besøk!:)
Han hadde tatt med seg CHIPS og sjokolade til meg:) mmmm:)
Eg trur taxi sjåføren blei rimelig lei hostinga mi etter me kom fram te flyplassen,som er to timer unna med bil. Eg prøvde å ikkje hoste so mykje,men det er ikkje so lett med bronkitt og det som er.
På veien heim hadde han visst ringt til Rigo,legen vår,og sagt ett eller anna om hosten min so han va her med pustemaskina mi når me ankom hotellet:)

Her er det service asso!:)

Ellers so prøvde eg å gå på skulen på torsdag,men formen va ikkje heilt på topp so eg måtte bere gå heim.
Ut på ettermiddagen måtte eg til legen pga eg har ikkje blitt bedre med hosten,kvalmen eller slappheten.
Eg var å tok røntgen av lungene,og dei såg fine ut!! Etter det var eg til lungespesialist og der fekk eg beskjed om at eg har bronkitt + ein skjelden infeksjon i lungene + ein infeksjon i magen. Der er ikkje bere bere å bli sjuk i Nica ser det ut som:)

Men eg fekk vertfall mange nye og sterkere medisiner og er på bedringensvei. Ikkje heilt i toppform enda,men håpe den komme seg snart!
Eg er vertfall veldig glad eg har Gøran her no,sånn at eg får litt pleie og omsorg:)

Når formen blir bedre so skal me blandt anna til Managua(hovedstaden),Granada, bestige vulkanen Cerro Negro,på stranda og kanskje nåke andre småutflykter. Ellers skal me bere slappe av og kose oss. Eg har og ei oppgave eg må begynne på + eksamen nærme seg,so litt skulearbeid må nok til i ferien.

Ellers har eg da bere bra. Tida går ekstremt fort her og plutselig er eg heime igjen.
Klem

2 kommentarer:

  1. Off, stakkars vennen! :( Det høres ikkje noke godt ut det der...håpa du blir fort frisk igjen, så du kan nyte siste tida i Nica!!
    God bedring klem fra Grethe:-)

    SvarSlett
  2. Ja no kjem du snart heim igjen ;) Hels Gøran. A&A

    SvarSlett