onsdag 10. mars 2010

Kino

På søndag var eg,Jannike og Lene på kino. Line anbfalte oss skikkelig te å gå sjå filmen "avatar". Og eg som ikkje like nåke overnaturlige filmer va meget skeptisk:) Men greit nok,eg skulle heller gå å sjå denne fantastiske filmen. Jannike var og lika skeptisk som meg,men ho og gjekk inn i salen med åpent sinn:) Men gurimalla for ein kjedelig film!! Eg kjeda vettet av meg i 3 tima! Tilslutt begynte å bite negler for at tida skulle gå forterer.hehe..
Greit nok at filmen har vunnet oscar og va bra laga te,men eg hadde aldri gidda å sett den igjen. Bra da bere koste 15 kroner å gå på kino her.hehe..

I tillegg var det kaldt inni salen. Eg satt med langbukse,singlet,trøya + sokka:) Men eg fraus allikvel.
Filmane blir bytta ut kver torsdag,so når da kjem ein bra film igjen so skal eg på kino igjen:)



Lene står i kiosken



Da som va positivt med kino kvelden, var godt selskap og POPCORN! Me gusta:)

2 kommentarer:

  1. Hei Marita
    Kjempekjekt å følge deg på ditt eventyr, du skriver og forteller kjempebra. Nyt dagene. Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. So kjekt at du syns da,Bente:) Kjempe koseli at du følger med og kommentere! Eg kose meg med å lage den og.

    Kos deg med mange nye innlegg:) Hels gjengen på HM;)

    SvarSlett