tirsdag 30. mars 2010

Cerro Negro og La Terassa M

I går besteig me vulkanen Cerro Negro. Da va min andre gang og Gøran sin første gang, men Gøran va ein reser nerøve vulkan sio. Te tider var eg redd han kom til å tryne an kraftig, men han kom seg heldigvis heilskinna ner:) I følge han sjøl var turen heilt knall:)

Me reiste opp i lag med Nicas beste guide, Flavio, og me var ein gjeng på 14 stykker. Både studenter og fleire foreldre. Da va kjempe kjekt å gå turen ein gang til! Me reiste fra casa iguana klokka 6 om morningen og var tilbake rundt klokka 11,so da var ein kjapp tur. Men forfriskande so tidelig på morningen:)

Eg var litt skeptisk til turen på grunn av at eg har vore sjuk so lenge,men da gjekk forsåvidt greit. Eg kjente at energien ikkje va heilt den samme som forrige gang eg gjekk opp. I tillegg tettna eg litt i hals og lunger, men da gjekk fint:) Eg kom meg både opp og ner.

Etter at me hadde komt oss ner,var me inne på ein "farm" der me fekk sjå slanga og pittesmå iguanara. Men da va ingen tøffe sjela som vågde å holde denne gangen:) Eg holdt meg vetfall langt vekke!

Eg trur alle koste seg på turen, og har fått ein opplevelse de aldri vil glømma. Dåke kan sjekke ut Eric Baron + cerro negro, på youtube. Da er ein fransk mann som sykla ner denne vulkan sia!

Når me kom tebake til hotellet låg me med bassenget og bere nøyt solstrålene. Gøran hørte på musikk og eg fekk skreve ferdi ein disposisjon til ei oppgave. Deilig med alt som er gjort.

På kvelden samlas me heile gjengen igjen,og gjekk på ein restaurant som heite La Terassa M. Der åt me goood biff i jalapeno saus. mmmm:)
Alle tereisande er påvirka av jetleggen,so me for heim tidlig og la oss.
Men da va absolutt ein kjempe kjekk dag! Me koste oss masse:)

Her kommer litt bilder fra vulkanen og restauranten



Gøran og Kjetil nesten oppe



Krateret



Litt posering:)



Her går me på rekke og rad



Vulkanen



Her sprang me ner



Gullet mitt hoppe;)



Røyk fra vulkanen





Snaaart oppe:)





Full fres



Flavio



Her sitte heile gjengen å vente på middag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar