tirsdag 2. mars 2010

Første opplegg med barnegruppa:)

I dag hadde me vårt første "opplegg" med 3-åringene. Me sang bobb bobb daddy daddy bobb bobb suuue:) På norsk! Da såg ut som om de likte den og nåken klappa me, og gjerne prøvde å synge litt.. Sia me sang på norsk so fortalte me og litt om ka sangen handla om,sånn at de fekk et lite innblikk i da.
Etterpå so sang me boogie boogie. Den like de! Den synge de me læreren på spansk og. Fader Jacob melodien har me og hørt,men om det er samme sang e uvist:) Me sang og lekte boogie boogie først på norsk, før eine jenta ville komme frem og synge den for oss på spansk:)
So Britt og Siri, neste hyttetur blir den på spansk og.hehe..

Ellers så har eg det heilt ok i praksis. Ungene er super herlige og bilde-gal,men eg kjenne eg blir sliten og fortvila når eg ikkje kan hjelpe de og trøste de sånn eg vil. Da e virkelig ein utfordring med språket, og eg har jo ikkje tolken rundt meg te ei kvar tid. Men da går fint:) Kroppsspråket blir vertfall tatt i bruk.

Her kommer litt bilder fra dagen i dag:



Ungene måtte tegne fra sangene me hadde sunget. Nåken tegna fisk og andre kylling:)



Jannike:)



Her er me i gang. Jannike,meg og Mona



Ho lærte oss boogie boogie på spansk:)



Herlige unga:)

GRATULERA SO MYKJE MED OVERSTÅTT 50 ÅRS DAG TANTE!!:) HÅPE DU HADDE EIN SUPER FIN FEIRING I PUDDERSNØ OG SOL:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar