søndag 28. mars 2010

Siste dag i praksis

Dette innlegget kommer litt på etterskudd på grunn av at eg har vore sjuk:)Eg e forresten blitt mykje bedre no,og er absolutt på bedringens vei:)
Men onsdag for to veker sia hadde me vår siste dag i praksis i Mariano Dubon barnehage. Eg har kost meg masse,men da e godt å vera ferdi og. Me har hatt lange daga med praksis og forelesninga + at da e litt slitsomt og vanskelig når eg ikkje kan språket. Men kroppsspråket har virkelig fått prøvd seg:)

Avsluttningsvis på praksis oppholdet so holdt me eventyret om pannekaka. De såg ut som de likte eventyret,men me fekk ikkje so mykje respons:) Denne gangen fortalte me det på engelsk sånn at tolken kunne være med å oversette for oss.

Barna blei sendt heim ein time før enn vanlig,og lærerne hadde stelt i stand langbord med frukt,fruktjuice og litt snop. Da va ein koseli avsluttning på praksis oppholdet.

Eg har nåken fine bilder i svart/kvit som eg vil visa dåke:) Enjoy!



Ho var glad i å posere:)







Endelig fekk eg denne jenta til å smile og le!!:) Eg har prøvd fleire ganga i løpet av praksis å få ho til å le eller overhode smila til meg,men da har ikkje vore lett. Ho har vore skikkeli skeptisk te meg,men eg har klart å lirka ho med meg ut å leke ett par ganger. Men ho har alltid bere sett på meg og ikkje sagt nåke. Men siste dag i praksis både lo og smilte ho te meg for første gang på 1 mnd!!:) Gu for ein god følelse. Me for rundt i klasserommet å fløy og eg kitla ho:) Skikkelig herlig jenta!! Vil gjerna ha ho med meg heim:)



Søt liten gutt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar